ТОП-25 сайтів для керівників

Щоб скоротити термін перебування на керівній посаді, досить залишатися дезінформованим і бути в стороні від того, що відбувається в світі.

Світ простягається далеко за стіни офісу, і директорам потрібно якомога частіше визирати з кабінету, щоб не відставати від життя. Занадто багато топ-менеджерів живуть у відокремленому просторі постійних відряджень, ділових зустрічей і брифінгів, нормативних актів і ринкових трендів. Підлеглі «згодовують» їм заздалегідь відфільтровану і перетворену в легкотравний вид інформацію. ЦЕ ВЕЛИЧЕЗНА ПРОБЛЕМА.

Керівники часто відчувають залежність від iPad’a і смартфона, вони витрачають купу часу на читання електронної кореспонденції, планування і логістику зустрічей. І допускають непрощенну помилку, бо недооцінюють значення веб-сайтів. Успішні топ-менеджери ніколи не делегують функції самоосвіти бізнес-аналітикам – для них це особиста прерогатива.

Ізоляція згубна для кар’єри. Я не закликаю витрачати час на безглуздий веб-серфінг, але використовувати інтернет для персонального та професійного розвитку керівникам так само необхідно, як і всім іншим. Топ-менеджерам вже час усвідомити, що інтернет – це не тільки інструмент для співробітників.

Нижче складений мною ТОП-25 сайтів для директорів компаній (порядок не має значення):

Очевидне неймовірне

1. Сайт власної компанії. Ви будете здивовані, коли дізнаєтеся як багато керівників не мають ні найменшого уявлення про власний корпоративний сайт. Це неприпустимо. Одного разу я влаштувався на роботу в компанію зі списку Fortune 100, де відносно недавно змінився директор. Коли я поцікавився, чому його ім’я не згадується на сайті, він зніяковів і зізнався, що за півроку жодного разу його не відвідував. Межу тим хто, як не керівник, повинен розуміти, якими профілями в соціальних мережах, партнерськими, публічними і внутрішньокорпоративними ресурсами володіє його компанія.

2. Сайти конкурентів. Існує небагато бізнес-аналітичних інструментів, порівнянних за ефективністю з онлайновими профілями ваших конкурентів. Спокуса віддати їх на вивчення підлеглим часто дуже велика, але вміст цих ресурсів все ж варто хоча б періодично переглядати. Ще краще частину роботи з аналізу взяти на себе – отримаєте інформацію, яка дорого коштує.

3. Сайти замовників. Складно мати справу з клієнтами, яких не знаєш і не розумієш. Час, витрачений на вивчення поведінки замовників в Мережі, компенсують успішні переговори і результати бізнесу. Якщо клієнт зрозуміє, що ви прагнули краще дізнатися його компанію, культуру, завдання і можливості, ваші взаємини вийдуть на якісно новий рівень.

Незвичайні медіа

4. Foreign Affairs. Дуже небагато компаній незалежно від масштабів бізнесу можуть собі дозволити не мислити глобальними категоріями. Foreign Affairs – один з кращих постачальників міжнародних новин та інформації про події в світі.

5. Psychology Today. Одне з найбільш інформативних видань про взаємини. В першу чергу, керівники – це перш за все люди, і деякі статті цього сайту можуть допомогти поглянути на психологію людини з несподіваного боку.

6. Mashable. Техноблог, улюблений молодіжною аудиторією. Він має 20 млн унікальних відвідувачів і 6 млн. читачів в соціальних мережах. Сайт поєднує унікальний та агрегований контент, розподілений на різноманітні тематичі канали.

7. The Build Network. Один з моїх улюблених веб-сайтів з числа нових медіа. Він має по-справжньому унікальний формат – інформація подається в стислій, чіткій та сфокусованій формі, має виключно практичне значення.

8. Twitter. Відома соціальна мережа – один із кращих інструментів для перехоплення інформації в інтернеті. На Twitter сьогодні представлений практично кожен значущий бренд, так само як і безліч трендсеттерів і перших осіб компаній, включаючи Річарда Бренсона, Майкла Делла, Маріссу Майєр, Томаса Гейзеля, Руперта Мердока і багатьох інших. Якщо ви вважаєте, що дуже зайняті або відвідування Twitter негідно вашого рівня, подумайте ще раз.

9. TED. Хочете знати, що нас чекає в майбутньому? Подивіться на TED відео найвідоміших у світі новаторів і неординарних видатних особистостей.

10. LinkedIn. Мабуть, самий кращий в світі ресурс, який за помірну абонентську плату надає необмежений доступ до величезної бази талановитих співробітників. Це коштує витрачених часу і грошей.

Новини та коментарі

11. Forbes. Якщо ви зараз це читаєте, значить, погоджуєтесь з наступним твердженням. В штаті Forbes працюють одні з кращих авторів, у виданні колонки пишуть добре відомі власники бізнесу. На сайті присутня вивірена стрічка новин і різноманітний редакційний контент. Одна із сильних сторін – величезна кількість достовірної інформації.

12. CEO.com. Сайт виступає постачальником призначеного для директорів агрегованого та оригінального контенту. Він розповідає хто на коні, а хто лузер, хто зайняв пост керівника, а хто його покинув, дає поради. Ідеальне місце проведення часу для керівників, небайдужих до подій у світі великого бізнесу.

13. Chief Executive Magazine. У кожній індустрії є профільні видання – це теж орієнтоване на директорів. Сайт містить новини, редакційні матеріали і дослідження, підготовлені з урахуванням специфіки діяльності перших осіб компаній.

14. Wall Street Journal. Перевірене джерело якісних фінансових новин та коментарів інсайдерів. Тут багато гарячих новин та закулісної інформації.

15. The Economist. У цьому виданні – матеріали, в яких автори викладають власні точки зору про події в світі. Розмаїття тем дуже широке: ринки, політика, релігія, бізнес, освіта, інновації та, звичайно, економіка.

Дослідження та аналітика

16. Corporate Executive Board. Однойменна компанія надає експертні послуги керівникам найбільших світових корпорацій і некомерційних організацій. В світі існує не так багато брендів, які не є її клієнтами, – може, і вам не варто залишатися осторонь? Принаймні, я ще не зустрічав керівника, який не вмів отримувати вигоду з інформованості.

17. Forrester. Одна з найбільш відомих у світі дослідницьких компаній. Першокласні аналітики Forrester працюють у всіх ключових сегментах.

18. EDGAR. База даних комісії з цінних паперів і бірж США (SEC), яка містить реєстраційні документи та форми звітності (10k, 10Q і т.д.). Якщо необхідна найсвіжіша інформація про публічних компаніях, це якраз те місце, яке ви шукали.

19. YouTube. Другий за величиною в світі пошуковий ресурс, що дозволяє в лічені хвилини знайти тематичний відеоконтент. Нещодавно повідомлялося, що користувачі YouTube за місяць переглядають 4 млрд годин відео.

Управління та стратегія

20. Strategy & Business. Контент цього сайту публікує провідна міжнародна компанія, що працює в сфері управлінського консалтингу, – Booz & Co. Він містить актуальну інформацію для прийняття стратегічних рішень, особливо гарні підготовлені редакторами кейси на основі реальних ситуацій в бізнесі.

21. HBR. У мене двояке ставлення до HBR. Матеріали деяких авторів просто приголомшливі, але серед перлів іноді проскакують і дурості. Проте, якщо вдається знайти хороший матеріал, – він точно буде першокласним.

22. The Conference Board Review. Підзаголовок цього сайту говорить сам за себе: ideas and opinions for the world’s business leaders (з англ. – «Ідеї та думки для керівників у всьому світу»). Дотепні матеріали на різні актуальні для бізнесу теми обов’язкові до прочитання першими особами компаній.

23. Hack Management 2.0. Більш відомий як Management Innovation eXchange (з англ. – «Біржа інноваційного менеджменту»), цей сайт виступає в ролі ініціатора дискусій на теми, пов’язані з управлінням та керівною роллю директора. Одночасно він є спонсором проведення безлічі конкурсів на кращі ідеї. Ви знайдете достатньо інформації для роздумів.

24. Real Leaders. Сайт офіційного журналу організації Young President Organization. Вона переслідує амбітну мету надихнути кращих керівників змінити світ на краще. Матеріали підготовлені топ-менеджерами, там же можна знайти їх профілі та кейси, розроблені керівниками для керівників.

25. The N2growth Blog. Мій улюблений. Якщо вам подобається ця замітка на Forbes, CEO.com, Success, Entrepreneur, The Washington Times і т.д., тоді мій корпоративний блог теж припаде до смаку. Він постійно перебуває в топі тематичних ресурсів – я пишу виключно для керівників. Як бонус пропоную ще кілька блогів перших осіб, які мені подобаються, – – Річарда БренсонаМарка К’юбана і Тома Пітера.

Джерело: http://forbes.ua/

0 9969