Вакансія: Бізнес-аналітик 1С

Наш клієнт, національна фармацевтична компанія, що входить в ТОП-10 фармвиробників України розглядає Кандидатів на позицію: Бізнес-аналітик 1С

Побажання до кваліфікації:

  • Вища економічна або фінансова, або технічна освіта.
  • Досвід роботи аналітиком 1С та / або досвід оптимізації бізнес-процесів від 2 років.
  • Володіння інструментами візуалізації і опису бізнес-процесів (БП), досвід проведення інтерв’ювання, формалізації вимог підрозділів до автоматизації їх БП.
  • Знання предметних областей (в більшій чи меншій мірі): оперативний облік, бухгалтерський / податковий облік, управлінський облік, облік кадрів, розрахунок заробітної плати, бюджетування, казначейство.
  • Участь в проектах автоматизації бізнес-процесів з використанням ПЗ 1С8.
  • Знання та досвід роботи з типовою конфігурацією «Управління виробничим підприємством для України» і / або «Управління торговим підприємством для України» від 2 років.
  • Практичний досвід підтримки користувачів: методичні та технічні консультації, локалізація проблем, пошук і реалізація рішень.
  • Відповідальність, робота на результат, аналітичний склад розуму, командна робота, організованість.

Основні обов’язки:

  • Автоматизація управлінського обліку та операційних бізнес-процесів підрозділів компанії з використанням різних інформаційних систем (1С8: УПП, 1С8: УАТ, 1С8: Документообіг, CRM, BI).
  • Планування і виконання робіт / проектів по автоматизації, постановка обліку в 1С8.
  • Збір вимог підрозділів до автоматизації, їх консолідація, формалізація, аналіз. Формування пропозицій щодо оптимізації операційних бізнес-процесів.
  • Аналіз поточної роботи користувачів в 1С8, пошук і формування пропозицій щодо поліпшення ефективності їх роботи, формування пропозицій щодо впровадження нового функціоналу або зміни поточного.
  • Виконання завдань в рамках проектів автоматизації: планування і контроль виконання робіт;
  • Розробка проектної та технічної документації (вимоги, опису БП, технічні завдання, інструкції, плани навчання, сценарії тестування);
  • Навчання користувачів, тестування функціоналу, прийом-здача робіт.
  • Методологічна і технічна підтримка користувачів.
  • Надає технічні та методичні консультації та іншу допомогу іншим співробітникам сервісних підрозділів в рамках своїх компетенцій.

Чекаємо на ваше резюме: escadra@escadra.com.ua

0 980